W tym artykule przeczytasz między innymi o:
- szkoleniu dla przedsiębiorców
- komunikacji w biznesie
Zapraszamy na szkolenie dla przedsiębiorców oraz osób, które planują rozpocząć działalność gospodarczą. Spotkanie odbędzie się w godz. 16.00-20.00 w MAL Spotykalnia – Biblioteka Sąsiedzka przy ul. Powstańców Śląskich 126 na terenie Galerii Handlowej Bemowo.
Szkolenie odbędzie się w dniu 26 września godz. 16:00.
Temat szkolenia
Komunikacja w biznesie – dlaczego efektywna komunikacja jest ważna, rodzaje, kluczowe aspekty skutecznej komunikacji, skuteczne narzędzia komunikacyjne.
Miejsce szkolenia: MAL Spotykalnia – Biblioteka Sąsiedzka, ul. Powstańców Śląskich 126, 01-466 Warszawa, na terenie Galerii Handlowej Bemowo (Carrefour)
Jak rozumieć pojęcie komunikacji w biznesie?
Komunikacja w ujęciu biznesowym to wymiana informacji między dwiema lub większą liczbą stron w środowisku zawodowym. Polega na dzieleniu się pomysłami związanymi z biznesem, które mogą zostać zrozumiane przez osoby wewnątrz i z zewnątrz firmy.
To może wydać się dziwnym, ale słaba jakość komunikacji zaskakująco często jest piętą achillesową organizacji, nawet tych, które działają w obszarze mediów i środowisku akademickim, a przecież ich sedno istnienia to właściwa komunikacja.
Ale używanie ogólników, kiedy mówimy o komunikacji nie jest zbyt pomocne. Na początek, podzielmy temat na cztery główne kategorie, które można odnaleźć w kontekście biznesowym:
- Komunikacja wewnętrzna w górę: to raportowanie odbywa się od szeregowych pracowników do menedżerów.
- Komunikacja wewnętrzna w dół: Jest to sytuacja, w której kierownictwo wyższego szczebla przekazuje informacje i wytyczne swoim podwładnym. Ten rodzaj komunikacji może obejmować ważne ogłoszenia, notatki i informacje zwrotne od menedżerów.
- Wewnętrzna komunikacja pozioma: Komunikacja ta ma miejsce, gdy pracownicy kontaktują się ze sobą poprzez bezpośrednie rozmowy i takie media, jak telefony, SMS-y, czaty i e-maile. Z kolei taka forma komunikacji jest uważana za codzienne narzędzie dla pracowników.
- Komunikacja zewnętrzna: Tę formę komunikacji stosuje się, gdy kierownictwo musi informować partnerów biznesowych i klientów o przyszłych projektach i bieżących wydarzeniach. Skuteczna komunikacja zewnętrzna w firmie może sprawić, że biznes stanie się bardziej atrakcyjny dla inwestorów i klientów.
Zapisy oraz informacje
tel. 22 443 75 61 lub 22 443 75 57, email: [email protected]
Napisz komentarz
Komentarze