Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 05:24

Szkolenie dla przedsiębiorców

Jesteś przedsiębiorcą? A może planujesz otworzyć firmę i rozpocząć własną działalność? To szkolenie dla Ciebie.
  • Źródło: Dzielnica Bemowo
Szkolenie dla przedsiębiorców
szkolenie dla przedsiębiorców

Źródło: pixabay

W tym artykule przeczytasz między innymi o:

  • szkoleniu dla przedsiębiorców
  • komunikacji w biznesie

Zapraszamy na szkolenie dla przedsiębiorców oraz osób, które planują rozpocząć działalność gospodarczą. Spotkanie odbędzie się w godz. 16.00-20.00 w MAL Spotykalnia – Biblioteka Sąsiedzka przy ul. Powstańców Śląskich 126 na terenie Galerii Handlowej Bemowo.

Szkolenie odbędzie się w dniu 26 września godz. 16:00.

Temat szkolenia

Komunikacja w biznesie – dlaczego efektywna komunikacja jest ważna, rodzaje, kluczowe aspekty skutecznej komunikacji, skuteczne narzędzia komunikacyjne. 

Miejsce szkolenia:  MAL Spotykalnia – Biblioteka Sąsiedzka, ul. Powstańców Śląskich 126, 01-466 Warszawa, na terenie Galerii Handlowej Bemowo (Carrefour)

Jak rozumieć pojęcie komunikacji w biznesie?

Komunikacja w ujęciu biznesowym to wymiana informacji między dwiema lub większą liczbą stron w środowisku zawodowym. Polega na dzieleniu się pomysłami związanymi z biznesem, które mogą zostać zrozumiane przez osoby wewnątrz i z zewnątrz firmy.

To może wydać się dziwnym, ale słaba jakość komunikacji zaskakująco często jest piętą achillesową organizacji, nawet tych, które działają w obszarze mediów i środowisku akademickim, a przecież ich sedno istnienia to właściwa komunikacja.

Ale używanie ogólników, kiedy mówimy o komunikacji nie jest zbyt pomocne. Na początek, podzielmy temat na cztery główne kategorie, które można odnaleźć w kontekście biznesowym:

  1.  Komunikacja wewnętrzna w górę: to raportowanie odbywa się od szeregowych pracowników do menedżerów.
  2. Komunikacja wewnętrzna w dół: Jest to sytuacja, w której kierownictwo wyższego szczebla przekazuje informacje i wytyczne swoim podwładnym. Ten rodzaj komunikacji może obejmować ważne ogłoszenia, notatki i informacje zwrotne od menedżerów.
  3. Wewnętrzna komunikacja pozioma: Komunikacja ta ma miejsce, gdy pracownicy kontaktują się ze sobą poprzez bezpośrednie rozmowy i takie media, jak telefony, SMS-y, czaty i e-maile. Z kolei taka forma komunikacji jest uważana za codzienne narzędzie dla pracowników.
  4.  Komunikacja zewnętrzna: Tę formę komunikacji stosuje się, gdy kierownictwo musi informować partnerów biznesowych i klientów o przyszłych projektach i bieżących wydarzeniach. Skuteczna komunikacja zewnętrzna w firmie może sprawić, że biznes stanie się bardziej atrakcyjny dla inwestorów i klientów.

Zapisy oraz informacje

tel. 22 443 75 61 lub 22 443 75 57, email: [email protected]


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze